Dagarna som försvann

Hoppsan hejsan, nu är det över en vecka sedan jag skrev någonting i min blogg!
Veckan som har gått har spenderats med hosta, feber och lite mer hosta. "Jag som aldrig blir sjuk", mm eller hur. Men men, jag har blivit bortskämd under tiden och helt ärligt är det skönt att kunna ligga en hel dag framför tv:n utan att känna dåligt samvete.
I fredags var Nathalie här, och vi unnade oss god frukost och en sväng på stan. Underbart, det där med kvalitetstid. Igår knatade jag och Anton ner till stan igen, och jag blev bjuden på fika med tomtelatte, pepparkaksmuffins och saffransbiscotti ♥ Man får faktiskt ta ut julen lite i förskott!
 
Nästa helg ska jag jobba min första natt sedan i början av september. Jag försöker att inte känna efter för mycket. Nu kör vi och sen får vi se hur det går.
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback