Äntligen fredag... eller?

När de flesta andra älskar att denna dagen är kommen sitter jag här och väntar. Jag väntar på att åka till jobbet. I vanliga fall skulle jag redan varit där, men eftersom jag bara jobbar halvtid börjar jag inte än på några timmar.
Tack och lov för att det finns ljudböcker - det värsta som finns på fredagar är radion ("WOHOOO, äntligen FREEEEDAG! Vad ska DU hitta på i helgen?!"). Just nu lyssnar jag på Stieg Larssons Flickan som lekte med elden. Hela Millenium-triologin är fantastisk, och jag har lyssnat på böckerna flera gånger. Dock vet jag inte hur jag ställer mig till den fjärde boken som har kommit nu, eftersom det inte är Stieg Larsson som står som författare. Då blir jag minsann lite misstänksam.
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback