Tillbaka till vardagen

Jag har nu varit sjukskriven från jobbet i en månad. Imorgon börjar jag jobba igen, dock bara halvtid till att börja med. Det känns bra att få någon slags rutin på dagarna igen, även om alla känslor inte riktigt har lagt sig. Men, jag ser det positivt och tänker göra det absolut bästa av det. Alla erfarenheter är ju lärorika, eller hur?
 
I helgen åkte jag och Anton hem till pappa och Kristina. Det var så mysigt, och det var väldigt länge sedan vi var där tillsammans. I måndags fick vi rycka ut och åka dit igen för att gå ut med Josh, som exploderade av lycka när vi kom dit, och efter det gjorde han en lysande imitation av en studsboll under resten av tiden vi var där. Underbara hund, man kan ju försöka känna sig nedstämd när man är i hans sällskap! ♥ 
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback