Att ta sig tid

Idag ska jag åka hem till pappa och Kristina i Rolstorp. Det kan behövas, var evigheter sedan jag var där sist. Jag kommer att ta tåget dit, vilket jag tycker är otroligt mysigt, och Harald kan nog må bra av att få vila lite. Han tillbringar ju trots allt ganska mycket tid på vägarna redan, eftersom jag har 7 mil till jobbet. Anton tillbringar natten hos Daniel i Malmö i natt, så han har fullt upp på sitt håll. Jag kan knappt vänta tills han är färdig med skolan! Då slipper han den långa pendlingen och vi hinner ses mer än vad vi gör idag. 
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag längtar också! <3

2015-09-09 @ 08:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback