Höstväder och paketleverans

Nu är hösten här! De senaste dagarna har det varit fin, ljusblå himmel och solsken utomhus, men på eftermiddagarna har det mulnat på. I förrgår var det ett sådant åskoväder så jag och Anton satt helt förstummade i soffan. Men jag har inget emot hösten och regnet - då får man ju tända en massa ljus och bara mysa.
 
Jag har fått hem mitt paket från Lush också! När jag öppnade paketet hittade jag tre prover på produkter och en personlig hälsning från Melina som hade packat min beställning. Hur vet jag då vad hon heter? Jo, för det satt en lapp om det på insidan med. Hur gulligt som helst, eller hur?
 
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback