Lyckan i de små sakerna

Den här helgen bestod av jobb igen, och nu börjar jag jobba 75 %. Jag har ändå hunnit med en del mysiga grejer, i fredags fick jag ta tåget in och spenderade några timmar i sällskap med Tina. Jag är så tacksam över vilka underbara vänner jag har! Jag och Anton passade också på att gå en extra lång promenad i höstmörkret, och äntligen erkände han att hans "riktiga" längtan efter julen har infunnit sig. Lovely!
 
Ikväll är jag själv hemma igen. Eller ja, jag och Isolde. Det får bli en sån där tjejkväll igen, det gillar vi! Och det bästa av allt - min klänning från Me&I har äntligen kommit!
 
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Pappa

Elina,
Det med Jullängtan, det tror jag att jag kommer ihåg:-)
Känns tidigt att önska God Jul så det får bli God Dag istället!

2015-11-04 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback