En hjälpande hand

 
Nu hoppas jag verkligen att jag har hittat någonting bra!
Lush brukar ha mycket fina och bra produkter, och nu har jag äntligen hittat nåt som inte bara luktar gott, utan som faktiskt kan hjälpa mig. Jag har i många år haft problem med seborroiskt eksem i hårbotten, och det senaste året har det inte riktigt gett med sig. Det kliar och mjällar och känns allmänt äckligt. Som om det inte räcker har jag tappat jättemycket hår, och det enda som ska hjälpa är Betnovat och Fungoral schampo. Problemet denna gången är att det inte heller hjälper, skippar jag behandling en dag så återkommer skiten i min hårbotten. Nu finns ju då underbara Lush, och deras schampokaka "Soak and Float" och balsam "Veganese" ska tydligen vara bra för alla möjliga åkommor i hår och hårbotten. Recensionerna av dem verkar mycket lovande, och det var flera i kommentarfältet som beskrev att de har seborroiskt eksem och har blivit hjälpt av dessa två underbaringar!
Hoppas hoppas hoppas!
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback