Me&I

Helgen har bestått av jobb. Mitt längsta pass sedan jag blev sjukskriven, och underbart nog jobbade jag med Nathalie! Alltid lika upplyftande, och vi hade en rolig (men en något flegmatisk) dag ♥
Igår var jag ledig, och då bar det av till Carolin i Gislaved som hade Me&I-party. De har så otroligt fina kläder, och barnkläderna gör att man bara längtar efter att ha en egen liten skrutt att klä i de kläderna! Damkläderna är också jättefina, och denna gången kunde jag inte låta bli att köpa en klänning. Den heter Circle waves dress och finns att se här. Efter partyt åkte vi hem till Christoffer i hans nya lägenhet. Helt fabulous!
 
För övrigt överraskade Anton mig med glögg när jag kom hem från jobbet i helgen. Och givetvis - pepparkakor. Håhå!
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback