Typ en vanlig dag

En ny dag och en ny vecka, och underbart väder är det dagen till ära. Det gillar vi!

Stockholmsturen i lördags blev mycket lyckad. Trots regn (lita inte på SMHI), så blev det en tur till Armémuseet, en liten runda på stan och världens mysigaste lunch på ett ställe som hette Friday´s, hur goda hamburgare som helst! Och att det låg två mozarella sticks på hamburgaren gjorde mej absolut ingenting. Sen hittade vi en medeltidmarknad mitt upp i allt, och det resulterade i två flaskor honungsmjöd för min och Dennis del.
Sammanfattning: en underbar dag, helt enkelt.

Idag har jag för övrigt hunnit med gymmet på morgonen (och är stolt över mej själv för att tanken om en bättre kondition känns lite ljusare) och haft föreläsning på förmiddagen. Sen har jag diskat och pluggat. Typ en vanlig dag, alltså.
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback