Loppis i Nyfors

Det är sånt där mystiskt väder idag, inte särskilt varmt och växlande mellan regn och solsken. Jag och Dennis har i alla fall hunnit med en runda på stan och jag blev minsann bjuden på mjukglass, gottgott! ♥
Det är loppmarknad i Nyfors idag med, med tillhörande hoppborg (som Dennis nog var lite sugen på att prova) och en husvagn som sålde popcorn och sockervadd. Inte för jag hade lust att köpa nånting på marknaden, men det är ganska kul att det ändå händer nånting här i Nyfors.
En honungsmelon fick vi med oss hem från stan i alla fall, och jag är nu övertygad om att det går att plantera kärnorna som just nu ligger på tork.
Jaja, man kan ju försöka i alla fall!
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får hälsa Dennis att nu är stora studsmattan monterad i Älvshult om han känner för lite gung under fötterna :-)

2010-05-30 @ 17:59:48
URL: http://smeagarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback