Irritationsmoment

Åh, vad jag stör mej på att mitt internet inte vill fungera som jag vill. Jag saknar att blogga, jag saknar att kolla facebook varje dag och jag saknar att inte behöva jaga bort Dennis från sin dator så fort jag måste kolla nåt på Google. Så, ja, uppdateringen är dålig.

Igår var vi på Strängnäs marknad med Rikard och Linnea, mycket trevligt. Det bästa inköpet jag och Dennis gjorde var en dörrskylt med en text: "Here lives a lovely lady and a grumpy old man". Jag hittade den egentligen på skämt, med Dennis tyckte den var så rolig att han köpte den.
Sen var det fest hemma hos Rikard på kvällen, och även det var trevligt. Idag blir en psykologi-tenta-skrivardag för min del, och det känns faktiskt inte helt fel!
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon, då har ni ju tränat för ert Ullaredsbesök nästa helg! Hälsa Jocke att jag lagt ut ett tips till er på min blogg http://smeagarden.blogg.se



Får konstverket på er dörr sällskap nu :))?

2010-10-10 @ 17:37:37
URL: http://smeagarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback