Det man inte har i huvudet...

Idag känns det som att jag har hunnit med en hel del! Jag har skrivit del 2 till första hemtentan, och efter det har jag varit hos Ingrid en runda. På väg hem igen tänkte jag gå och handla fil, eftersom jag planerade att göra amerikanska pancakes till Dennis (som har det stressigt på jobbet för tillfället). När jag senare hade börjat göra smeten insåg jag att vi inte hade tillräckligt med bakpulver. Så det var bara att kuta iväg till affären igen. Och tur hade jag som lyckades få samma kassörska. Gissa om hon tyckte det var kul att jag kom tillbaka, och dessutom bara för att köpa bakpulver. Och betalade den "stora" summan med kort...
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback