Happyhappy

Åh, vad glad jag blev för Ingrids skull igår! Hon klarade sin tenta, och för det firade vi med att gå och fika på Smak. Hur mysigt som helst! ♥
Idag sitter jag återigen och väntar på att gå till skolan. Men som tur är så är det bara seminarium, vilket är roligare än föreläsning på eftermiddagar. Av någon anledning blir jag väldigt trött av att sitta och lyssna på eftermiddagen. Alltså; mycket bättre att diskutera saker och ting!

Nu blir det en tidig lunch. Jag hör minsann att ägget på spisen har börjat koka!
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Ingrid

STOOOOOORT TACK för grattiset och den mycket trevliga fikan! :D Det får vi göra om ;) <3

2010-09-09 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback