Mysdag

Nu är det äntligen helg igen, och det är härligt. Igår traskade jag hem till Muningatan mitt på dagen till Dennis stackars mamma som hade blivit kanonförkyld. Jag hjälpte till med lite allt möjligt inför kvällen, då Dennis först kom från jobbet, och sen kom Sanna och Jocke med så att vi alla kunde äta tillsammans. Sen bastade vi och spelade Geni, och jag och Dennis sov i gäststugan, precis som förr i tiden. Verkligen hur mysigt som helst.

Igår fick jag gå till tandläkaren också med min besvärliga visdomstand. Det dom gjorde åt saken var att slipa lite på visdomstanden i överkäken (som tydligen trycker på den i underkäken). Idag måste jag säga att jag känner ingen som helst skillnad från igår, det gör fortfarande lika ont. Det är ju verkligen SÅ kul att kasta pengar i sjön, verkligen.

Sen vill jag också säga grattis till Dennis pappa, som fyller år idag!
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Papps

OK! later mysigt som vanligt, gglad att Du har Merja och Jocke pa nara hall. Du ser att brevet ser konstigt ut, det ar for att Din papps ar i USA, utan a, a eller o...lite Kime/Elina sprak.



Mr x

2010-09-07 @ 04:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback