Som ett får

Håhå, nu har den här dagen gått, den med.
Idag har jag varit uppe på sjukhuset tillsammans med Ingrid som minsann ska bli blodgivare. När en sköterska kom och frågade om det var jag som värvade henne, satt jag som ett får medans Ingrid var mer snabbtänkt och sa att det är klart att jag gjorde det. Som tack för det fick vi varsin biobiljett, det är bra att någon annan har koll när jag själv inte hänger med!

Sen har jag inte gjort särskilt mycket här hemma, fixat lite med småsaker som ska ställas i ordning. Det går framåt för var dag som går, och jag känner mej bara mer och mer som hemma.
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Papps

Då har Ni blodsband nu då....



Hälsa Ingrid!

2011-05-16 @ 13:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback