Fixaren

Det är en fixardag på Odengatan idag. Jag tvättar, plockar undan, diskar, dammsuger och handlar. Jag har till och med försökt få bort skräp ur Isoldes nos, självklart utan resultat. Den där lilla damen tror att allt är en lek, och hon fattar inte hur vassa klor och tänder hon faktiskt har. Det är tur att hon är söt i alla fall.
I mina städpauser ägnar jag mej åt Beck-maraton, det var länge sen jag såg dom filmerna. Spännande är dom i alla fall, och jag gillar dom.
Sen lyser min dag upp lite extra när jag pratar med Anton i telefon. Trots att det fysiska avståndet är stort så vet jag att han bara är ett telefonsamtal bort.
 
Vi andas, tänker,
känner samma sak ♥
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anton

Omnomnom! Min älskling vad jag älskar dig! Du är allt jag vill ha! Puss min finaste! <3

Svar: Och jag älskar dej! Puss <3
Elina

2012-09-06 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback