Ingen längre stund

Oj, vad trevligt vi hade igår! God mat och dryck, och trevligt sällskap. Mycket bra!
 
Om ett tag kommer mamma, Oskar och Stina hit på fika. Dom har inte träffat Isolde än, så det är väl på tiden nu. Sen följer jag med dom hem för lite kvalitetstid, så jag tror att det blir jättemysigt! Det är ju inte länge jag håller mej hemma här nu precis!
 
Allt är lugnt och tyst här i lägenheten, jag slog dock nyss i min tå i en pall, och då upphörde friden ett tag. I början när Isolde bodde här kunde hon bli lite rädd när såna saker hände, men hon har nu vant sej hur det är att bo med mej, så nu brukar hon bara titta på mej som om jag är dum i huvudet. Vi har det bra tillsammans.
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anton

Lilla tassen då, hon har blivit så stor. Men ack va söt hon är! =) <3

2012-09-09 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback