Vatten över huvudet

Idag fick jag en idé om att göra en aktivitet som jag inte gjort än (fast som jag borde gjort sen jag flyttade hit) - att rensa i förrådet. Så, alla lådor släpades in från förrådet till vardagsrummet. Sen åkte jag och köpte ordentliga plastlådor med lock, för att ersätta alla mina halvtrasiga kartonger som stod där ute. Och just nu känns det som att jag har tagit mej vatten över huvudet, för det står tomma lådor, halvfulla lådor och fint packade lådor i hela vardagsrummet. Min motivation går upp och ner, just nu finns den inte alls. Dessutom köpte jag för få plastlådor, måste nog köpa fler. Men det gör jag imorgon i så fall. Ett ryck till ska jag i alla fall orka med idag, och då kanske det inte blir så mycket kvar att göra imorgon.
Spotify rullar på för fullt, och listan som spelas gör mej glad - Klockarekattens trisslott ♥
 
Imorgon ska Babe på service med. Så snart är hon som ny igen (nästan i alla fall)!
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anton

Våran lista! :) åh vad jag älskar dig! <3

2012-10-10 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback